Inicio » Creación » COMO ME FALA A TRIBO

COMO ME FALA A TRIBO

Maio 2012
L M M X V S D
« Abr   Xuñ »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Introduce o teu enderezo de correo electrónico para subscribirte a este blogue e recibir notificacións dos novos artigos.

Únete aos outros 37 segidores

BANCO RÚSTICO ALDEÁN

BACONRÚSTICO ALDEÁN

 

Sobe a lúa ata o cénit como a cometa

que tira da fanfarria dos grilos espallados

pola efusiva aperta vexetal

que torna o esquecemento dos corpos idos

e eu, por entre os nocelos,

afinco a pa na terra, agulla de pik-up

–vou sentimentalmente

e pola vella–

para escoitar despois entre o silencio,

cómo me fala a tribo,

que a terra é o rexistro máis preciso

das voces que a suaron.

 

Confeso que rebusco no chan abandonado

as voces desta tribo

porque son as palabras da xente que me amou

e á que eu amo

–voces de terra e mar,

de arado e remo,

de tear

e de artesa–,

luídas e afastadas

da albura do papel,

dos púlpitos de Deus

e dos pupitres,

que estas voces que soben do rexistro da noite

son das poucas que foron liberadas

de amostrarlle á miseria

que os ángulos dun triángulo

suman sempre dous rectos.

 

As palabras que escoito madrugaron coas albas

e comeron ó raso cos paxaros cantores,

pulíronse a distancia do brillo do neón,

das sabas do cinema,

da rúbrica dos blocks dos talonarios

e descoñecen se hai desodorante

no pulcro calcetín do executivo.

 

E as voces desta tribo,

brosladas na elegancia do tafetá mariño

e engastadas nas almas dos poetas,

na esmeralda dos nabos e nos ouros

do trigo e do centeo,

aínda soan na noite a desencanto.

4 Comentarios

  1. ADRIANA di:

    emocionante poema Helen, MARABILLOSO!!!! 🙂

  2. Hola Helena !!! Casi por casualidad te encuentro en la red y me ha producido una alegria inmensa!!! Te felicito por tus merecidos éxitos.Para que puedas reconocerme: situate en La Avda. del Valle, en Madrid, cuando nos recitabas tus poemas Alalás… Han pasado algunos años…. Si te llega este mensaje tendre una doble alegría.Seguiré tu blog aunque no estoy muy ducha en galego. Te recuerdo siempre con cariño y admiración. Sigo en Madrid aunque frecuento Asturias, mi tierra. Un fuerte abrazo

    • Querida amiga: !Que alegría encontrarte! No sabía nada de ninguna de vosotras. Intenté muchas veces conectar con vosotras y no conseguí nada. A partir de ahora ya no será igual. Voy a buscarte en face y estaremos en contacto. Estuve en la Avenida del Valle para ver la Residencia y me llevé un disgusto enorme. Me cuesta creer que las ciudades envejecen -ellas creen que rejuvenecen- como nosotras. Un abrazo enorme, enorme, hacia Madrid o Asturias. A pesar del tiempo, aquí va me redeclaración de cariño.

Deixar unha resposta

