Inicio » Creación » A FÓRMULA

A FÓRMULA

Xuño 2012
L M M X V S D
« Mai   Xul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Introduce o teu enderezo de correo electrónico para subscribirte a este blogue e recibir notificacións dos novos artigos.

Únete aos outros 37 segidores

Un petou á porta e o outro saíulle abrir.

-Ola. ¿Que tal?

-Ben. ¿E tamén?

-Ben. ¿E por aló?

-Todos ben.

-Pois moi ben. ¿Que te trae logo por aquí?

-Viña a ver se nos podedes vir botar unha man, que andamos todos fodidos.

-Pois non che vai poder ser, que che están todos na cama cun trancazo do demo. Só me erguín eu para facer algo de xantar, que ata non hai nin fame. E teño que volver para a cama que parece que me leva a cabeza.

-Logo non hai que lle facer. Eu tamén vin pola necesidade que maldita a gana que tiña de me tirar da cama.

-Pois que siga logo todo ben.

-Ben e tamén.

Un marchou e o outro pechou a porta.

O ALFONÍN

O ALFONÍN

5 Comentarios

  1. ADRIANA di:

    jajajaja meu deus!!! un bicazo Helena!!!

  2. cordelería ou cordalería? Bicos

  3. -Codalaría o cordonaría?
    -Cordalaría, cordalaría…
    (Estación do ferrocarril, Brugg, 2012)
    Tamén o haberá que escribir cando haxa humor.

  4. Zeltia di:

    Moi chula a foto e rinme co conto…!

Deixar unha resposta

